Powered by Smartsupp
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Produkty
Kontakt
  • POLCOVER MATEUSZ NAWROCKI

  • E-mail:biuro@polcover.pl
  • Telefon536 370 626
  • Godziny działania sklepupon - pt 8.00 - 15.00
    sb - 9.00 - 13.00

Zwroty i reklamacje

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu. Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

 

1) PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Prawo odstąpienia od umowy
 
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas ( email: biuro@polcover.pl, telefon: 600 100 236) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwracane towary należy odesłać wraz z formularzem zwrotu na adres
POLCOVER
Jagodziniec 23
62-874 Brzeziny
 
Formularz zwrotu
Pobierz plik PDF  


Skutki odstąpienia od umowy
 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu koszty zwróconego produktu niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Koszty przesyłki nie są zwracane. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Zwrotu płatności, w przypadku płatności przy odbiorze, dokonamy na podany przez Państwo numer konta po otrzymaniu informacji o rezygnacji z zamówienia lub po otrzymaniu zwrotu produktu w przypadku jego odesłania. 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.



Jako konsumentowi na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia WE nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) przysługuje Ci prawo do skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR).

Łącze do platformy, na której może być rozstrzygnięty spór: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jeśli chcesz z nami się skontaktować napisz na adres poczty elektronicznej: biuro@polcover.pl


2) REKLAMACJE

Jeżeli w ciągu okresu gwarancyjnego uszkodziła się struktura materiału, zmieniły się jego właściwości lub nastąpiła wada , nie będąca uszkodzeniem mechanicznym pokrowca , przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W tym celu należy skontaktować się na adres email biuro@polcover.pl, opisując uszkodzenia oraz przesyłając obrazujące je zdjęcia. Następnie uszkodzony pokrowiec odesłać na adres:
Polcover Mateusz Nawrocki
Jagodziniec 23
62-874 Brzeziny

wraz z załączoną kartką z adresem zwrotnym , dokładnym modelem pokrowca oraz skanem paragonu/faktury, BEZ pasa czarnego. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Koszty wysyłki produktu w celu złożenia reklamacji/gwarancji pokrywa Kupujący. Firma Polcover pokrywa jedynie koszt wysyłki z powrotem do Klienta na terenie Polski  po naprawie lub wymianie produktu.

Jeżeli reklamację składa Kupujący z zagranicy, firma Polcover nie pokrywa kosztów wysyłki w żadną stronę. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący chcący zareklamować produkt.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu